Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Bardzo dobrze ze nie robia biedaparkingow na zewnatrz tylko fajnie zagospodarowuja teren. To jest centrum miasta, bedzie kladka nad wisla i sciezka rowerowa wzdluz wilgi. Tu sie nie jezdzi samochosem i tak.
Poziom garażu podziemnego podczas podwyższonego stanu wód - Lokum Siesta Kraków
Ktoś może wie jak wyglądał poziom -1 podczas podwyższonego stanu wód?
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
pozdro pisze:Bardzo dobrze ze nie robia biedaparkingow na zewnatrz tylko fajnie zagospodarowuja teren. To jest centrum miasta, bedzie kladka nad wisla i sciezka rowerowa wzdluz wilgi. Tu sie nie jezdzi samochosem i tak.
Wiesz każdy szuka i oczekuje czegoś innego.
Nie kazdy dojeżdża rowerem, a obecnie każdy ma auto. Nawet jak nim nie jeździ musi je gdzieś trzymać, postawić (kazdy zdrowo myslący kupi pewnie miejsce parkingowe, ale jak ktoś kupuje pod wynajem to pewnie nie). I wtedy ulica dojazdowa zastawiona ze przejechac sie nie da....
Jeśli ktoś do Ciebie przyjeżdża autem np. na weekend lub po prostu przejazdem w odwiedziny itp a jest z innej cześci Polski to jak nie ma gdzie postawić auta to uważam że słabo


Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Pan Pozdro kolejny już raz przekonuje, że samochody to przeżytek 
Jeżeli ktoś robi tylko kursy dom-> praca-> rynek-> dom nie potrzeba samochodu, ale wystarczy już mieć rodzinę lub hobby, które wymaga wyjazdu poza miasto i już ta teoria się sypie.

Jeżeli ktoś robi tylko kursy dom-> praca-> rynek-> dom nie potrzeba samochodu, ale wystarczy już mieć rodzinę lub hobby, które wymaga wyjazdu poza miasto i już ta teoria się sypie.
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Znaczy dobra może przesadziłem. Bo ja zakładam współczesny tryb życia w mieście. W sensie single, pary, karierowicze, itd.
W sensie zakładam, że taki typowy mieszkaniec współczesnych apartamentów 40-50m2 które stanowią większość ma dom po rodzicach na wsi 200m2 z grażem i SUVem lub Pickupem, ale jednocześnie jak jedzie do miasta do apartamentu to tam wiesz przyjeżdzą ICE 200km/h spędza normalny czas pracy jeżdżąc do pracy rowerkiem przez park, itd. Wiadomo kwestia rodzin i mieszkań 100m2+ też występuje, ale powiedzmy sobie szczerze taki model życia typu rodzina 2+2 to jednak rzadkość większość pracowników korpo to bezdzietne single z domkiem i garażem na wsi. Wiesz nawet mogą wpadać do miasta autem, ale nie ma dla nich znaczenia czy go zaparkują w garażu pod blokiem, bo moga zostawić 2km dalej na obrzeżach miasta w Czerwonych Makach i sobie podjechać Wavelo do swojego apartamentu w Lokum Siesta. Ja bardziej próbuje kwestionować ten wciskany wszedzie współczynnik miejsc postojowych 1.0 albo 1.5 albo nawet przez niektórych 2.0. Wiadomo, tych miejsc postojowych poiwnno być w garażu podziemnym tak max tyle ile jest mieszkań > 70m2 resztę tymczasowych gości lepiej jak parkuje na ulicy na 2m pasie postojowym (tańsze i efektywniejsze) Już totalnie sprzeciwiam się wciskaniu obowiązkowych miejsc postojowych dla każdego jak leci. Często te mieszkania są też kupowane inwestycyjne pod wynajem. Jakiś hinsud przyleci samolotem do Krakowa pracować w Czerwonych Makach i tak mu będzie potrzebne miejsce postojowe żeby jeździć Wavelo do Czerwonych Maków 2km, że hej. Śniadanie w pracy, obiad w pracy. Kolacja na Kazimierzu rzut beretem przez nową kładkę na piechotę.
W sensie zakładam, że taki typowy mieszkaniec współczesnych apartamentów 40-50m2 które stanowią większość ma dom po rodzicach na wsi 200m2 z grażem i SUVem lub Pickupem, ale jednocześnie jak jedzie do miasta do apartamentu to tam wiesz przyjeżdzą ICE 200km/h spędza normalny czas pracy jeżdżąc do pracy rowerkiem przez park, itd. Wiadomo kwestia rodzin i mieszkań 100m2+ też występuje, ale powiedzmy sobie szczerze taki model życia typu rodzina 2+2 to jednak rzadkość większość pracowników korpo to bezdzietne single z domkiem i garażem na wsi. Wiesz nawet mogą wpadać do miasta autem, ale nie ma dla nich znaczenia czy go zaparkują w garażu pod blokiem, bo moga zostawić 2km dalej na obrzeżach miasta w Czerwonych Makach i sobie podjechać Wavelo do swojego apartamentu w Lokum Siesta. Ja bardziej próbuje kwestionować ten wciskany wszedzie współczynnik miejsc postojowych 1.0 albo 1.5 albo nawet przez niektórych 2.0. Wiadomo, tych miejsc postojowych poiwnno być w garażu podziemnym tak max tyle ile jest mieszkań > 70m2 resztę tymczasowych gości lepiej jak parkuje na ulicy na 2m pasie postojowym (tańsze i efektywniejsze) Już totalnie sprzeciwiam się wciskaniu obowiązkowych miejsc postojowych dla każdego jak leci. Często te mieszkania są też kupowane inwestycyjne pod wynajem. Jakiś hinsud przyleci samolotem do Krakowa pracować w Czerwonych Makach i tak mu będzie potrzebne miejsce postojowe żeby jeździć Wavelo do Czerwonych Maków 2km, że hej. Śniadanie w pracy, obiad w pracy. Kolacja na Kazimierzu rzut beretem przez nową kładkę na piechotę.
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Zgodzę się, że każdy ma iPhone lub Samsunga Galaxy, ale z tym że każdy ma auto to już nie przesadzajmy nie jest to tak istotne jak smartfon w życiu.
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Każdy szuka czegoś innego. Forum jest po to aby wymieniać się informacjami i swoimi spostrzeżeniami na temat inwestycji. Dla mnie brak miejsca na zaparkowanie samochodu to jest duży minus. Widze co dzieje się na osiedlach gdzie takich miejsc brakuje.
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
Nic specjalnego się nie dzieje. Po prostu pojawia się innego typu klient. Ja tam jestem zwolennikiem współczynnika < 0.75 W Sztokholmie taki właśnie przyjmują dla nowych osiedli < 0.75.
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
pozdro pisze:Nic specjalnego się nie dzieje. Po prostu pojawia się innego typu klient. Ja tam jestem zwolennikiem współczynnika < 0.75 W Sztokholmie taki właśnie przyjmują dla nowych osiedli < 0.75.
Zapomniałeś ekspercie od siedmiu boleści, że Sztokholm posiada 7 linii metra w związku z czym jeśli Kraków nie zacznie budować metra i integrować dobrze komunikacji miejskiej to auto nadal będzie numerem 1.
Re: Inwestycja Lokum Siesta Kraków - Deweloper Lokum - opinie i forum
a od poniedzialku startuje etap2 z 12kzl/m^2
Wróć do „Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości