


Według takich planów, większe niż do tej pory ograniczenia w ruchu miałyby się pojawić pomiędzy I i II obwodnicą Krakowa, a wjazd na wiele ulic, które w tej strefie się znajdują zostałby mocno przycięty. Ogólnodostępne miałyby pozostać główne ulice, które tam się znajdują, czyli na przykład Zwierzyniecka, Straszewskiego, Piłsudskiego... Ciekawe natomiast, że część tramwajów miałoby w tej sytuacji jeździć do centrum co 6 min - tak miałoby być na 5 liniach - nr 50, 52, 18, 8 i 3. Choć szkoda, że w tym zestawieniu nie znalazła się 4, która od strony Nowej Huty okrąża Krakowski Rynek z innej strony, niż 52. Choć trudno powiedzieć, czy w dalszej perspektywie czasowej będzie to do utrzymania, jeśli z czasem do Alei Jana Pawła II włączona zostanie linia tramwajowa do Mistrzejowic przez Meissnera - to będzie musiało wpłynąć na zmniejszenie liczny tramwajów jadących do centrum od strony Ronda Czyżyńskiego.