Remont torowiska i ulicy wokół Plant w Krakowie - forum
: 11 sie 2015, 0:25
Kolejną ważną inwestycją infrastrukturalną w stolicy Małopolski, a również związaną z transportem publicznym i tramwajami, jest remont torowiska oraz ulic prowadzących wokół krakowskich plant. Jest tu duże przedsięwzięcie, które utrudnia znacznie ruch pieszy, samochodowy i tramwajowy w okolicach Starego Miasta, o czym można przekonać się oglądając poniższe zdjęcia. Całe prace ruszyły już kilka tygodni temu, jednak podzielone zostały na kilka etapów, z których właśnie drugi możemy oglądać na fotografiach.
Po ukończeniu tych prac, tramwaje w tej okolicy będą mogły jechać znacznie szybciej, kto z nich w ostatnim czasie korzystał wie, że wlokły się na tym odcinku niemiłosiernie
Co więcej wprowadzony zostanie tam jednokierunkowy ruch dla samochodów, co ma jeszcze bardziej zniechęcić ich kierowców do wjazdów do ścisłego centrum, a tym samym ograniczyć jeszcze bardziej liczbę pojazdów w tej okolicy.

Widok w stronę Teatru Bagatela od strony ulic Łobzowskiej i Krowoderskiej, dobrze widać tu skalę prowadzonych prac.

Złożone w tym miejscu rury świadczą o tym, że równolegle z pracami przy torowisku i jego nawierzchni, prowadzone są również roboty głębiej, mające poprawić jakość różnego rodzaju instalacji biegnących w pobliżu. Może dzięki temu rok po remoncie, nie będzie konieczności rozkopywania wszystkiego od nowa, co jest w naszym kraju dosyć powszechną taktyką.

Skuwana nawierzchnia na remontowanym odcinku prowadzenia prac.
Co myślicie o tym projekcie? Przydatna inwestycja dla Krakowa? A może macie jakieś aktualne jej zdjęcia, jeśli tak, to zapraszam do podzielenia się nimi
Po ukończeniu tych prac, tramwaje w tej okolicy będą mogły jechać znacznie szybciej, kto z nich w ostatnim czasie korzystał wie, że wlokły się na tym odcinku niemiłosiernie


Widok w stronę Teatru Bagatela od strony ulic Łobzowskiej i Krowoderskiej, dobrze widać tu skalę prowadzonych prac.

Złożone w tym miejscu rury świadczą o tym, że równolegle z pracami przy torowisku i jego nawierzchni, prowadzone są również roboty głębiej, mające poprawić jakość różnego rodzaju instalacji biegnących w pobliżu. Może dzięki temu rok po remoncie, nie będzie konieczności rozkopywania wszystkiego od nowa, co jest w naszym kraju dosyć powszechną taktyką.

Skuwana nawierzchnia na remontowanym odcinku prowadzenia prac.
Co myślicie o tym projekcie? Przydatna inwestycja dla Krakowa? A może macie jakieś aktualne jej zdjęcia, jeśli tak, to zapraszam do podzielenia się nimi
