

Jeśli chodzi o o miejsca postojowe, to przewidziano ich pod i przed tymi budynkami nieco ponad 600, nie wiem czy to wystarczająca liczba, ale chyba jednak powinniśmy stawiać w mieście na komunikację publiczną, a ta w tej okolicy jest jednak całkiem dobrze rozwinięta. Rzadko się o tym wspomina, ale w tamtą okolicę jest także blisko ze stacji kolejowej Płaszów, a jeśli faktycznie będzie rozwijana Kolej Aglomeracyjna w Krakowie, to dojazd pociągiem do tych budynków na pewno także będzie możliwy


Ostatnio zdarzyło mi się czytać o dzielnicach pracy w Tokyo, które ma teraz problem z pustymi kawałkami miasta, w których są tylko podstarzałe biurowce. Mają problem z tym, że nie ma tam budownictwa mieszkaniowego, czyli również nie ma również ludzi, zwłaszcza wieczorami i w nocy. W Krakowie idea, aby były one rozproszone, jest całkiem dobra, całe miasto mniej więcej równomierne nimi usiane i dzięki temu też równomiernie na nich korzysta. Tylko do tego wszystkie przydałaby się również dobra komunikacja publiczna
