Atal nie zrobi tego w ramach budowy (pytałem, nie ma takiej możliwości). Jedyną opcją jest znalezienie rozwiązania na własną ręke w porozumieniu ze wspólnotą. Sama ładowarka nie powinna być problemem (takie urządzenia z pewnościa spełniają wymagane normy przeciwpożarowe), pozostaje więc kwestia doprowadzenia zasilania do konkretnych miejsc parkingowych i sposób rozliczeń.
Nie jestem ekspertem, ale domyślam się że infrastruktura (zaślepiona instalacja) powinna być rozprowadzona na dzień dobry do każdego miejsca parkingowego, żeby koszty per miejsce pozostały relatywnie niskie, a także żeby przyłączenie się do sieci było uczciwe dla wszystkich (dla przykładu, jak tylko kilka osób się zrzuci na przygotowanie infrastruktury, zapłaci kupę kasy, a po roku sąsiad jeden z drugim kupi elektryka i podłączy się do tego, co już jest, zużywając 3 metry kabla i licznik, to będzie trochę słabe). Co wiąże się ni mniej ni więcej z tym, że wszyscy by się musieli złożyć, a to jak powszechnie wiadomo może być nie do zrobienia
