Jak szukać - Nowo powstające inwestycje mieszkaniowe / jak szukać mieszkania

Forum dla osób, które zastanawiają się jaka lokalizacja mieszkania w Krakowie jest najlepsza? W której dzielnicy Krakowa dobrze się mieszka? Ciekawe mijsca w Krakowie i Małopolsce.
Venya97

Jak szukać - Nowo powstające inwestycje mieszkaniowe / jak szukać mieszkania

Postautor: Venya97 » 03 lis 2021, 16:36

Cześć! Szukam mieszkania, jednak nie do końca wiem jak się to odbywa, ponieważ większość mieszkań na stronach internetowych zarówno deweloperów jak i typowo stron sprzedażowych jest już kupiona/zarezerwowana. Jak więc najlepiej trafić na duży wybór? Jestem w tym temacie zielona i potrzebuje pomocy! :geek:

inwestorzzagranicy

Re: Jak szukać - Nowo powstające inwestycje mieszkaniowe / jak szukać mieszkania

Postautor: inwestorzzagranicy » 03 lis 2021, 18:08

Otodom, morizon, nieruchomoscionline.

Do tego strony deweloperow bezposrednio.
Informacje o nowych budowach i linkach do stron deweloperow naprawde szybko pojawiaja sie na tym forum w dziale opinie.

Jest tez strona rynekpierwotny.pl ale tam wlasnie nieraz jest nieaktualne.

W zwiazku z nadchodzacymi zmianami na rynkach finansowych byc moze tutaj cos trafisz
licytacje.komornik.pl/Notice/Filter/30

Ale to zazwyczaj używane lokale.

ziomek_szuka

Re: Jak szukać - Nowo powstające inwestycje mieszkaniowe / jak szukać mieszkania

Postautor: ziomek_szuka » 03 lis 2021, 18:13

homescan,
okazje: zametr

Venya97

Postautor: Venya97 » 03 lis 2021, 21:44

Dzięki. Właśnie duża cześć jest wykupiona i chyba muszę patrzeć bezpośrednio na str deweloperów

Venya97

Postautor: Venya97 » 03 lis 2021, 22:03

inwestorzzagranicy pisze:Otodom, morizon, nieruchomoscionline.

Do tego strony deweloperow bezposrednio.
Informacje o nowych budowach i linkach do stron deweloperow naprawde szybko pojawiaja sie na tym forum w dziale opinie.

Jest tez strona rynekpierwotny.pl ale tam wlasnie nieraz jest nieaktualne.